RE: [MD-sorular] RE: [Fwd: kesişen 2 daire]

fatihk cansu fatihkcansu at hotmail.com
26 Haz 2007 Sal 20:17:56 EEST

kerem sorunun çözümünü en genel durum için yapmıştım.. bu durumlarda biride soruda istenen durumu zaten sağlıyor. ali ilikde seninle aynı kanaatte olduğunu yazmış ancak ben hala demek istediğinizi anlayamadım. sorunun benzerri daha evvel rusya matematik olimpiyatlarında sorulmuş . ben sadece en sonda R= 1 durumunu kabul ederek devam ettim. sizin çözümlerinizi daha net bir biçimde yazabilirmisiniz. kolay gelsin.Fatih Kürsad CANSU
"Kendi Halinde Bir Yaşam Formu"Date: Tue, 26 Jun 2007 15:18:42 +0300From: kerem.altun at gmail.comTo: fatihkcansu at hotmail.com; MD-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: Re: [MD-sorular] RE: [Fwd: kesişen 2 daire]Ama bu olmamis galiba. Cemberlerden birinin merkezi, diger cemberin ustunde olacak. Soruda oyle diyor. Yani sizin cozumunuzdeki R ve d ayni sey.KeremOn 6/26/07,