[MD-sorular] Taban Aritmetiði

CEM UGUZ cemuguz_fzk at hotmail.com
29 Haz 2007 Cum 17:19:02 EEST

Öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Ben bir fizik lisans öğrencisiyim ve taban aritmetiği hakkında bilgi edinmek
istiyorum.İlköğrenimimden bu yana sadece farklı tabanlarda yazılmış sayıları
diğer tabalara çevirmeyi ve bunlarla ilgili dört işlem yapmayı
öğrendim.Benim merak ettiğim ise bu taban aritmetiğinine neden gereksinim
duyduğum ve çözümüne ulaşmak istediğim problemlerde ne gibi durumlar beni
farklı tabanlarda işlem yapmaya götürmeli.
Şimdeden teşekkür ederim.

              CEM UĞUZ
NOT="SADECE BİR MERAK"

Sohbet ve eglence, web kamera ve sesli sohbet Messenger'de.
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584