[MD-sorular] yalansa söyleyin

ahmet sonkur asonkur at yahoo.com
29 Haz 2007 Cum 21:55:11 EEST

  hay ahmet kayasý batsýn ali kardeþ inan bende nefret ediyorum  o pis heriften geberdi gittide kurtuduk çok þükür hem matematik gibi kitaplar gibi güzel arkadaþlar dururken devir müzik dinleme devrimi?haydi bütün gücümüzle matematiðe ilme ve fenne sarýlalým bence tek kurtuluþ burdadýr bize baþka türlü yol yok..batýnýn kafirleri bile inan üç sattlik bir yolun iki saatini okuyarak geçiriyorklar bizimse en az onlarýn on katý üzerine çýkmamýz lazým..elli milyonluk bir japonyada yýlda bir milyar kitap satýlýyor bizdeyse on kiþiye bir kitap düþüyor yýlda..onun için herzaman dediðim gibi haydi matematiðe haydi ilime haydi fenne ve kitaplara her zaman derim boþ iþlerden (tv.müzik lakin eski türkülerimiz hariç vb.)kendimizi soyutlamadýkça ilime ilim ciddiyetiyle sarýlamayýz haksýzmýyým?ha bu arada sýcaklarda bizi bunaltmasýn ilime aþýk olduktan sonra onun ateþiyle yandýktan sonra gerisi bize výz gelir ne mutlu benim gibi düþünenlere

Food fight? Enjoy some healthy debate
in the Yahoo! Answers Food & Drink Q&A.