RE: [MD-sorular] yalansa söyleyin

fatihk cansu fatihkcansu at hotmail.com
30 Haz 2007 Cmt 13:45:01 EEST

Bu ne nefret ne kin ve ne aşağılık kompleksi böyle. Birilerini sevip sevmediğiniz hakkındaki görüşlerinizi yazasınız diye var zaten bu platform. Daha insancıl yaklaşımlarda bulunun lütfen. Kin ve nefretlerii yazmak için üye olmazlar insanlar matematik mail gruplarına. Ayıptır.

not: arkadaşın biride de ve da ekinden dem vurmuş. o yazıyı okudukdan sonra de nin ne önemi var danın ne önemi. Bu arada bazı yerlerde birleşik yazdım ama yine de kin nefret ve komplekslerimi yanıtmadım:-(
Fatih Kürsad CANSU
"Kendi Halinde Bir Yaşam Formu"

Date: Sat, 30 Jun 2007 02:03:08 +0300From: kerem.altun at gmail.comTo: asonkur at yahoo.com; MD-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: Re: [MD-sorular] yalansa söyleyinHaddim olmayarak: baglac olan "de" ve soru eki olan "mi" ayri yazilir. Noktalama isaretlerinden bahsetmiyorum bile. Ben acik konusayim, bu tip hatalar bulunan mesajlari dikkate almiyorum bile. Yalnizca bu listede degil, her yerde. Benim gibi baskalari da vardir eminim. Biraz daha ozen lutfen. Kerem