[MD-sorular] Tübitak'tan Aylık OKUL ÖNCESİ Bilim Dergisi!!! VE CİDDİ BİR ÖNERİ

Ali ilik aliilik at gmail.com
8 Mar 2007 Per 16:14:44 EET

Aşağıdaki yazının sonlarındaki tarzda öneri vs yapmayıp, matematik hakkında
yazmayıp, daha çok matematik çalışmaya, üretmeye karar vermiştim
ancak tübitak ın sitesinde gezinirken çocuk dergisi çıkarmalarından haberim
oldu ve aşağıdaki önerilerimi istemeye istemeye yazdım...

Tübitak AYLIK okul öncesi bilim dergisi çıkarmaya başlamış (2007 Ocaktan
beri...)

http://wwweski.tubitak.gov.tr/merakliminik/

Aylık mı olur bilemem ama Okul Öncesi Matematik Dergisi istekleri vardı bir
ara MD ye...

Buna acil ihtiyaç olduğunu düşünüyorum. Şu an MD için çalışanların vakti
olmayabilir.
Ama ihtiyaç var...

MATEMATİĞİ ÇOK DAHA ÖNCELERİ TANISAYDIK, MDLERİ SATIR SATIR OKURDUK!!

MD leri okuyanlar varır elbette. Ancak azınlıktalar...

ÖNERİ: "1 MİLYON ABONE!" HEDEFİNDEN GEÇİCİ OLARAK VAZGEÇİLSİN VE ÇOCUKLAR
İÇİN MD ÇIKARABİLME" HEDEFİ BELİRLENSİN.

Dün topluluk toplantımız vardı.

"Matematikçi olmak isteyen kaç kişi var?" diye sordum:
28 kişi arasından bir tane el kalkmadı! Donakaldım.

MD için sabahlara kadar pc başında yazı yazanların emeklerine yazık mı
oluyor acaba...

Çocuk Dergisi...

Q: Is this a question?
A: If this is an answer.