[MD-sorular] TMD Burs Yönetmeliği İle İlgili Bir Soru

Ali ilik aliilik at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 02:36:42 EET

http://www.matematikdunyasi.org/burs/burs_yonetmelik.htm linkinde bir cümle
var.
"Burs verileceği yılın 1 Ocak günü itibariyle 26 yaşını doldurmamış olmak."

Bunun nedenini merak ettim.

Düşündüm nedeni ne olabilir diye, bulamadım.

Neden?

Bir gün bir kurumda, bir üniversitede bir yerlerde "üst düzeyde bir yetkili"
(bu ifadeyi sevmiyorum ama başka birşey bulamadım)
olursam, ilk işim, o kurumdaki tüm burslarla ilgili tüm yaş sınırlarının
kaldırılması için mücadele etmek olacak.

Sınav için değil, öğrenmek için matematik çalıştım hep, çalışıyorum.
Bu yüzden notlarım iyi değildir (zayıfım da yoktur. orta direk..)
Aradığım üniversiteyi, ortamı bulabilmek için okullar değiştirdim.
Şimdi huzurluyum eskiye göre.
Tam kıvamımdayım kendi açımdan.
En olgun öğrencilik dönemimdeyim.
Hani istediğim yok da, istesem de
*yaş haddinden (!) hiçbir kurumdan burs alamıyorum.*

Yaşlı olan araştırma yapamaz mı?
Yaşlılar bilimden anlamaz mı?
Daha gençse biri, daha mı çok mu desteklenmeli?

TMD'nin böyle düşündüğüne ihtimal vermiyorum.
Peki o zaman neden o madde?