[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 26, Konu 31

Ayhan Dil adil at akdeniz.edu.tr
22 Mar 2007 Per 12:27:43 EET

  Matematik konusunda ki paylaşımımıza yardımcı olan bu sayfada lütfen
matematikle alakası olmayan, size ait yorumlara gereğinden fazla yer
vermeyin. Ben bu maili atarken dahi  kişisel bir yorum yaptığım için
rahatsızım. Siyaset vs gibi konularda başka yerlerde istediğiniz kadar geyik
bulabilirsiniz.
Not: Bu maili polemik yaratmak için değil, anlayış beklediğim için yazıyorum