[MD-sorular] Geometri

Ali ilik aliilik at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 00:26:47 EET

Bu galiba:
**
*A Completeness Theorem for Trigonometric Identities and Various Results on
Exponential Functions*
Lou Van Den Dries
*Proceedings of the American Mathematical Society*, Vol. 96, No. 2 (Feb.,
1986), pp. 345-352

Sitesinde ve google.com da CV sini bulamadım.

Olmazsa maille sorarım Bay Lou Van Den Dries'e basit bir izahı nedir diye.

2002'de Bilgi'ye gelmiş sanırım Hilbert'in 10. problemiyle ilgili.

Projektif geo bizde 4.sınıfta seçmeli olarak var. Önyargılı davranmıştım o
derse, ne olduğunu bilmeden.

Dries'in çalışmalarında ilginç bir şeyler var gibi...

Ali

24.03.2007 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: