[MD-sorular] bir yardim istegi

Ali ilik aliilik at gmail.com
25 Mar 2007 Paz 16:01:58 EEST

"MD yaptigi bu kadar guzel seyin ustune, turkce terminolojisi gelismemis
konular uzerine boyle bir terminoloji gelistirmek gibi bir misyonu da
uzerine almayi dusunuyor mu acaba? Zaten şu ana kadar MD de işlenen
konularda, Türkçe karşılığına ilk defa MD'de rastlanan birçok sözcük vardır.

Ali

25.03.2007 tarihinde Kerem Altun <kerem.altun at gmail.com> yazmış: