[MD-sorular] 2008 TMD Yaz Okulu Harran Ovası'nda Yapılsın.

Ali ilik aliilik at gmail.com
26 Mar 2007 Pzt 00:42:50 EEST

Amerika'da lisans öğrencilerine yönelik üniversitelerin ve enstitülerin yaz
kamplarının abarık sayısı dikkatimi çekti.

http://www.ams.org/employment/reu.html

Türkiye'de de böyle birşey olabilir mi?

TMD Yaz Okulu da olmasa halimiz nice olacak.

TMD Yaz Okulu kavramı, TMD Yaz Okulları olabilir mi?

Olur tabi, niye olmasın...

Kastım şu: Bu yazokullarının sayısını artıralım.

Mesela 2007 için geç kalınmış olabilir ama 2008 için

Bilkent, ODTÜ, Sabancı, Koç gibi okullar buna öncülük edebilir mi?

Daha sonra da Uludağ, Harran, Van, Muş, Kars, Diyarbakır, Batman, Şırnak
gibi ülkenin 4 bir yanına TMD Yaz Okulları yayılsın...

Ya da TMD Destekli...TMD nin bütçesi yetmezse, TÜBİTAK Destekli ya da ne
biliyim maddi destek lazım...

Bu yazokulları ders geçme falan değil, aynen şu anki TMD Yaz Okulu gibi
olsun.

Her zaman deniz kıyısı imkanı olmayabilir ama sonuçta ders dışı konuların
işleneceği bu yazokullarına müthiş talep olacağını düşünüyorum.
Bunu başkaları da düşünüyordur ama neden bu işler bizde geç oluyor. Neyimiz
eksik?

Harran ovasında ODTÜ den, Bilgi den, MIT den, Illionis den, Bilkent den
matematikçiler ders verse...

Ülkedeki potansiyeller daha hızlı bulunur...

Bu liste MD ile ilgili olsa da TMD bağlantılı kişiler de takip ettiği için
buraya yolladım önerimi

umarım fena fikir değildir buraya yollamak.

 Matematik öğrenmek isteyene Harran Ovası'nın sıcaklığı vız gelir!