[MD-sorular] md fiyasko mu ?

mehmet kara kuzenmekara at hotmail.com
28 Mar 2007 Çar 14:38:06 EEST

ii günler md toplu mesajı sayı 26 konu 33 de gönderdiğim buluşla ilgili hiç
kimse yorum yapmadı. bana bu sitede bir cevap veren muhakkak olur demişlerdi
ancak burasıda bir fiyasko oldu. yeni bir hayal kırıklığı keşke okunsaydıda
saçma sapan bir şeymiş denilseydi  okuduktan sonra böyle şeyler denilseydi
hiç içim yanmazdı şimdi tek çarem araştırmalarıma devam edebilmek için bir
şekilde kapağı AMERKAYA atmak bu ülkeden gidenler boşuna gitmiyormuş. umarım
bir okuyan çıkar demiyorum çünkü olmayacak duaya amin denmez. en azından
böyle yaptığınız için eğer bir gün AMERİKAYA gidecek olursam arkama
bakmadığım için vicdan azabı çekmeyeceğim. mehmet kara çukurova üniversitesi
inşaat mühendisliği

Sadece sohbet ile yetinmeyin - eglneceye de doymak için Messenger'i tercih
edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584