[MD-sorular] md fiyasko mu ?

Burak Karabey burakkarabey at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 15:25:55 EEST

Değerli dostum bu forumda okunanlar ve cevaplananlar ile ilgili şunu
soyleyebilirim bu oran kesinlikle yuksektir. Ama yazılan birşeye illa yorum
yapılması ya da cevap yazılması zorunluluk değildir. Bu durumu Amerika ya
gitmeyle bağdaştırmanıda anlamış değilim biz ülkemizden ve paylaşımımızdan
dolayı mutluyuz. Sana iyi günler dilerim...