[MD-sorular] md fiyasko mu ?

Ali ilik aliilik at gmail.com
28 Mar 2007 Çar 15:56:44 EEST

 " "İnsan psikolojisi" kavramının tümü lineer bir yaklaşımla ifade edilemez.

İnsan psikolojisinde, insan vücudunda ne kısmi diferensiyel denklemler
dönüyor..."

Bir diferensiyel denklem hem kısmi hem lineer olabilir tabii.

2. cümledeki kısmi ifadesini "lineer olmayan" olarak düzeltiyorum.

Ali

28.03.2007 tarihinde Ali ilik <aliilik at gmail.com> yazmış: