Re: [MD-sorular] "0! neden 1?" sorusuna yanıt

Ali ilik aliilik at gmail.com
29 Mar 2007 Per 16:13:55 EEST

O zaman 0!=1 tanımı tutarlılık açısından öyle tanımlanmış olsa gerek.

Zira bahsettiklerimle örtüşüyor.

Doğru ya, boş kümenin permütasyonlarının sayısının 0! adet olduğu saçma.

Saçma çünkü 0!=5 olarak tanımlansaydı, boş kümenin 5 permütasyonu olurdu;
halbuki 1 tane.

Tamam, anladım şimdi.

Pek içime sinmemişti zaten yanıtım.

Düşünüyordum nerede bir yanlışlık var diye.

Ali

29.03.2007 tarihinde ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> yazmış: