[MD-sorular] herkese teþekkür ederim ve Ali Ilýk ýn eleþtirilerine bir cevaptýr.

mehmet kara kuzenmekara at hotmail.com
29 Mar 2007 Per 16:43:19 EEST

öncelikle bana cewap yazan herkese teşekkür ediyorum. md ye çok umut
bağladığım ve 1.5 yılımı verdiğim projemin duyulmasını sağlamak için md
fiyaskomu adlı mesajı yazarak dikkat çekmek istedim.  ve amacıma ulaşdım.
ayrıca seni amerkada dinlamezler diyen arkadaşıma şunu söylemekten bir zevk
duyarım: dinlediler bile...! Ali ılık a çok teşekkür ederim. belirtmeliyimki
linner psikoloji, psikolojinin lineer olduğunu idda etmemektedir. bu
yaptığım çalışma psikolojinin ilgilendiği konularla lineer cebirin ele
aldığı konuları bir çatı altında topladığı için bu çalışmaya lineer
psikoloji demeyi uygun buldum. mekara konusunua gelince bana lisedeyken
demorgan dan esinlenerek mat hocam bu ismi vermişti ayrıca yeni bir sistem
oluşturuyorsam yada oluşturmaya çalışıyorsam kendi adımdan esinlenmem kadar
doğal ne olabilirki. sizlere gönderdiğim yazı lineer psikolojinin sadece
ufak bir özetidir. özet göndermemin asıl sebebi böyle bir çalışmanın olup
olmadığını sizlerin görüş ve bilgilerinize sunmak istememdir. katsayı mekara
nın tanımından gelmektedir. tanımda gerekli bütün parametreler verilmiştir.
ve bu parametreler ışğında hesaplanan determinantla bir katsayının çarpımı
biri vermelidir. bu mantıkla yola çıkarak katsayı belirlendi. dif.
denklemlerde buna benzer konuların işlendiğini biliyorum. aynı notaların
farklı aletlerde neden farklı ses çıkarttığı bir ilacın nasıl vucuda
emildiği ve lojistik denklemler gibi konuların dif. denlemlerle çözüldüğünü
biliyorum. ancak benim hesapladığım önem yada büyüklüğünün etkisidir
buradaki "büyüklüğünün etkisi" tabiri katsayının doğmasındaki hesaplama
tekniklerinden dolayı kullanılmıştır. yani etkisinin büyüklüğü ifadesi
bilinerek yazılmamıştır. kainatta sadece insanın olmadığının farkındayım ve
buna lineer psikoloji çalışmasında göz yumduğumu sanmayın. yeryüzünde olan
olaylar çok karmaşık ve çok kompozittir. size linneer psikolojinin sadece
hesaplayabileceiği olayların bir kısmını gösterdim. mekanik konusunda yada
mukavement konusunda kullanılan süperpozisyon ilkesiyle aynı mantığa
dayanarak çalıştım. bu ilkede sistem parçalara ayrılır ve tek tek parçalar
hesaplanır. lineer psikolojide aynen böyle çalışır ve hesaplanan olaylar
sadece insanların etkisini hesaplamıştır. siz zannetmeyinki bütün kainattaki
varlıkları lineer psikoloji aynı olay dahilinde hesaplayamasın. zaman
değiştikçe değişen olaylara gelince hepiniz bilirsinizki liebnizin sonsuz
küçükler teorisi integralin bulunmasında çok etkili olmuştur. olayları
sonsuz küçük parçalara ayırıp ki bu sonsuz küçüklerin içine zaman dahil
bütün parametreler vardır, her parçayı ayrı ayrı hesaplayıp süperpozisyon
ilkesine göre ayırdığımız parçaları tekrar aynı ilkeyle toplayarak anlık
değişen olaylarıda hesaplayabiliriz. lineer psikoloji tam olarak pozitivist
hukukun yeniden doğmasını sağlayacaktır. imla hatalarını dile getirmeniz
konusuna değinmek istemiyorum. sizlerden istediğim bunun yeni bir şey olup
olmadığını araştırmanız ve yeni bir şeyse nasıl duyurabileceğimi bana
anlatmanız. patente başvurdum ama çalışmamın fotoğrafını istediler tübitağa
mail yoluyla gönderdim ama cevap gelmedi. tek istediğim şey 1.5 yılımı
verdiğim projemi yeni bir şeyse duyurmaktır. insanın kendi sesini duyurmak
istemesi kadar doğal ne olabilirki. lütfen birileri bana yol göstersin.
saygılarımla
Mehmet KARA

Sadece sohbet ile yetinmeyin - eglneceye de doymak için Messenger'i tercih
edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584