Fwd: [MD-sorular] Sureklılık

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
29 Mar 2007 Per 21:38:03 EEST

Bu fonksiyon nasıl bir fonksiyondur?
Uzaydan (R^3'ten diye tahmin ediyorum) nokta ikilileri alıyor, ve
onları iki noktaya da eşit uzaklıkta olan düzlem üzerindeki bir
çembere götürüyor.

Çemberler uzayında ne gibi bir mesafe kullanıyorsunuz? Sürekli olup
olmadığını söylemek için o tip bir şeyler söylemek lazım.
Ayrıca nokta ikililerinde de ne gibi bir mesafe kullanıldığı da belirtilmeli.