Re: [MD-sorular] Yüzeyler

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
31 Mar 2007 Cmt 00:59:17 EEST

Eğer yüzeye herhangi bir noktadan dik indirebiliyorsak şöyle bir tanım
mümkün; indirdiğimiz dikmenin diğer tarafına nokta ile yüzeyin
kesiştiği mesafe kadar gidelim. O noktaya ilk noktanın yüzeye göre
simetriği diyelim.

Tabii böyle bir işe yarar mı bilmiyorum.

Ayrıca uzayın herhangi bir noktasından dik indiremediğimiz bir düzgün yüzey yok.