[MD-sorular] sin30derece ve sin30 arasindaki fark?

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
1 Mayıs 2007 Sal 23:09:39 EEST

Konuyu uzatmak istemem ama, gercekle alakasi olmayan derken neyi
kastettiniz? Merak ettim, anlayabilecegim birsey mi acaba? Yani
matematikteki hicbir seyin gercekle birebir alakasi yok zaten?

Einstein'dan alintilarsak:

"Insofar as the laws of mathematics refer to reality, they are not certain.
And insofar as they are certain, they do not apply to reality."

Kerem