[MD-sorular] maple hatası&tanım_çift gerektirmeli önermeler

Ali İlik aliilik at gmail.com
7 Mayıs 2007 Pzt 12:25:41 EEST

1-Maple programının yazılımında bir sorun mu var?

Sürekli "restart;" komutunu yazmak zorunda kalıyorum.

with(linalg) komutunu da yemiyor bazen. Okulda, kendi bilgisayarımda,
arkadaşlarda her yerde aynı hata.

Nedir anlamadım. Bilgisi olan var mı? Maple çok hata veriyor gibi geldi
bana, ya da öğrendiğim komutları kullanmasını iyi öğrenmemişim.

2-

a)Her tanım bir çift gerektirmeli önerme mir?
b)Her çift gerektirmeli önerme bir tanım mıdır?

Tanım nedir?

Tanımın ne olduğunu tanımlamak çelişki değil mi?