[MD-sorular] (konu yok)

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
8 Mayıs 2007 Sal 00:31:49 EEST

Soyle diyelim o zaman.

Ben anlayamadim ne ise yaradigini. Sonsuz sayida corap cifti yoktur,
yeryuzundeki corap ciftleri sonludur :)

Bir de ben bir muhendislik bolumunde doktora yapiyorum, belki beklentilerim
farklidir. Sadece kendi alanimla ilgili konulara odaklanmis olabilirim. Ama
bir muhendislik doktora ogrencisi boyle dusunuyor, bu da bilginize :)

Kerem