[MD-sorular] (konu yok)

zafer ercan zercan at metu.edu.tr
8 Mayıs 2007 Sal 11:52:11 EEST

Kumeler kuramini var yapan aksiyomlar ne kadar anlamli ise Secme
beliti de o kadar anlamlidir. Hepsi kumeler kuraminin ''eti
kemigidir''.

Matematigin ne ise yaradiginin en iyi yanitlarindan biri: Su anda
vakit gecirmemize, eglenmemize, sinirlenmemize vb seylere yariyor.
İleride de sanirim ayni islere yarayacak....

Zafer

-------------------
>"Ne bileyim ornegin "her vektor uzayinin bir tabani vardir" teoremi
Zorn
>onsaviyla kanitlanabiliyor bildigim kadariyla."
>
>http://www.math.metu.edu.tr/~berkman/choice/can.pdf
>http://www.math.metu.edu.tr/~berkman/choice/
>http://www.math.metu.edu.tr/~berkman/choice/ali.doc
>
>"MD 2006-II sayisinda secim belitinin ne olduguna dair bircok guzel
yazi
>vardi. Ama secim belitinin ne ise yaradigina dair bir yazi yoktu."
>
>Bir şeyin ne olduğuna dair bir yazı aynı zamanda ne işe yaradığına
> [...]
Ornegin ben