[MD-sorular] Merhaba

yusuf guler y_guler at msn.com
14 Mayıs 2007 Pzt 21:40:31 EEST

Yüksek Lisans yapmak için bir çok üniversite de not ortalaması barajı
var.Burada baraj konusuna değinmek istiyorum.Çoğu üniversite de bu baraj
2.40.Yani Genel not ortalaması 2.35 olan biri matematikte(veya başka
bölümde) yüksek lisans yapma hakkı tanınmıyor.Dikkat ederseniz not
ortalamasın yüksek lisans'a girişteki etkisinden bahsetmiyorum.Benim anlam
veremediğim baraj!!Bu konuya nasıl bakıyorsunuz?Ve yapacak birşeyler var
mı?İyi çalışmalar...

                  Yusuf Güler

Dikkatsiz mesajlaşma tehlikelidir!
http://www.communicationevolved.com/tr-tr/