[MD-sorular] kok2 hakkinda

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
14 Mayıs 2007 Pzt 22:28:27 EEST

ekte bir şey göremedim. Ancak gösterilir. Şöyle ki;
Sayı doğrusuna 1 noktasından dikme çıkılır.
1 merkezli 1 yarıçaplı çember çizilir. Çıkılan dikmenin üzerinde
kesişme noktaları x ile işaretlenir.
0 merkezli ve 0x yarıçaplı çember çizilip sayı doğrusu ile kesişimine
bakılır. Kesişimler  +  - kök(2) noktalarıdır.