[MD-sorular] Re: tangent space&manifold

Ali İlik aliilik at gmail.com
16 Mayıs 2007 Çar 15:18:41 EEST

Ya bu sorum sanırım şunla benzer analiz yaparken cismi R değil de başka
bişey alsak, F cismi alsak... Üzerinde metrik tanımlasak falan.

Şundan soruyorum. R de de bilinmeyen çok şey var da yani cismi değiştirsek,
analiz yapabilirsek yine, R de çözemediğimiz şeyleri F de çözüp sonra R de
çözsek falan.

Riemannian manifoldlardaki çözülmemiş soruları da başka bir cisimle
tanımlayacağımız manifoldlarda..aaahhh şurda hata yapıyorum galiba manifold
lafı ağızdan çıkar çıkmaz E^n devreye giriyor. Yardım lütfen.

Ali

16.05.2007 tarihinde Ali İlik <aliilik at gmail.com> yazmış: