[MD-sorular] pi yi anlamak

Ali Ýlik aliilik at gmail.com
23 Mayýs 2007 Çar 11:11:19 EEST

Anlatımdaki niyet çok olumlu: klişe olmayan, farklı, öğrenciyi sıkmayan bir
yaklaşım sergilenmek istenmiş.

12 kez "ben" kelimesi geçiyor. Bırakın "ben" kelimesini, herhangi bir
kelimenin bir yazıda çokça geçmesi iyi değildir.

Kasıtlı değildir herhalde de, bir çok yerde okuru küçümseyen bir yazı. ("Oooo
ben anlatıyorum siz baska yerdemiydiniz ne?" vb. gibi.)

İyice bir editle güzel bir hale gelebilir.

Sonuçta faydalı bir uğraş olmuş.

Not: http://ibrahim.kuscuoglu.googlepages.com/ burdan tanıyorum. Hemen hemen
tüm yazılarınızı okudum.

21.05.2007 tarihinde Ibrahim Kuscuoglu <ikuscuoglu at hotmail.com> yazmış: