[MD-sorular] pi yi anlamak

Ali İlik aliilik at gmail.com
23 Mayıs 2007 Çar 16:25:08 EEST

"Türevi kendisine eşit olan fonksiyonlar exp(x)+c şeklindedirler."

Yukarıdaki yanlış.

"Tanımı o değil. " Bu doğru çünkü c reel olm. üz.,

"Her x E R, f(x)=cexp(x) <=> f(x)=f'(x)"

dir. Yani türevi kendisine eşit olan fonksiyonlar e^x in sabit bir
katıdırlar. Ki kanıtlanabilir bu...

23.05.2007 tarihinde Ali İlik <aliilik at gmail.com> yazmış: