[MD-sorular] ALI NESIN ' E

cakmak92_sem cakmak92_sem at mynet.com
27 Mayıs 2007 Paz 14:14:05 EEST

Sayın Ali Nesin Hocam
Ben bu gruptan proje konusu istedigimde siz bana pell denklemlerinin
continued fractions disinda bir cozunu bulmamin iyi proje olacagini
soylemıstiniz . Ben o zamandan beri arastiriyorum Continued
Fractions tan baska bır cozum bulamadım ama  gunde en az yarım
saatimi buna ayırarak  lise 1 ogrencısı olmama ragmen en az bır
unıversıte ogrencısı kadar Pell Denklemleri  ve Contınued Fractions
bilir oldum
Ama insan bu kadar ugrasıp da sormadan edemiyor: Gercekten de Pell
Denklemlerinin Contınued Fractions olmadan bir cozumu var mı ya
da  bulunabilir mi?

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!