[MD-sorular] Re: SO3 ve ornekleme

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 14:59:48 EEST

"Yani S^2'nin ustunde bulunan karsilikli noktalari ozdeslestirirsen, SO_3'u
elde edersin."

Bunun nasil oldugunu anlamadim. Gerci manifold ne demek tam onu da
bilmiyorum. Ama S2'de bir noktayi belirlemek icin 2 parametre lazim (enlem
ve boylam), SO3'de ise 3 parametre lazim (Euler acilari, veya bir unit
quaternion). Yanlis mi biliyorum?

Kerem