[MD-sorular] cubuk ve ihtimal hesabi(*)

Ali İlik aliilik at gmail.com
27 Mayıs 2007 Paz 22:24:58 EEST

"Yani X < 1/2, Y < 1/2 ve 1-X-Y < 1/2 olmasi gerek. Bu ayni zamanda o uc
parcanin ucgen olusturmasi icin yeter kosuldur,"

Hayır yeter değil, gerek koşuldur.

Bir de üç parçanın köşelerinin üçgen oluşturacak biçimde ikişer ikişer temas
etmesi gerekmektedir.

27.05.2007 tarihinde Kerem Altun <kerem.altun at gmail.com> yazmış: