[MD-sorular] 24. Balkan Matematik Olimpiyatý sonuçlandý...

=?utf-8?q?ihsan=20y=FFfffffccel?= ihsan_einstein at yahoo.com
30 Mayýs 2007 Çar 10:21:20 EEST

Prof.Dr.H.Ä°.Karakas Hoca'nin ''Analiz ve cebirde cikmis ilginc olimpiyat problemleri ve cozumleri '' adli kitabinin kapaginda yazdigi su sozde herseyi acikliyor aslinda:

  '21.yuzyılın genc matematikcileri su anki lise ogrencileri arasindadir.'' derken aslinda genc dahi matematikciler lise cagindaki genc arkadaslarimiz arasindadir.Denizdeki bu cakiltaslarinide toplamak pek de kolay olmamaktadir.:-)
  TUBİTAK'ın elemelerinde ulkemizi temsil edecek ekipte bu yıl su isimler yer almisti:
  Cafer Tayyar YILDIRIM, Melih ÜÇER, Süreyya Emre KURT, Burak SAĞLAM, Semih YAVUZ ve Tuğba UZLUER.
  Olimpiyat sonunda Cafer Tayyar YILDIRIM altın, Süreyya Emre KURT gümüş, Melih ÜÇER, Semih YAVUZ ve Tuğba UZLUER de bronz madalya kazandı
   Bu ekibin mimarlarini de unutmamamiz gerekir tabii...
  24. Balkan Olimpiyat Ekip Liderliğini Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Matematik Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Muhammad TAGHIEV ve yardımcılığını Ortadoğu Teknik Üniversitesi Matematik Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ali Ulaş Özgür KİŞİSEL yaptı.
  Ve iste sonuclar:

  24. BALKAN MATEMATÄ°K OLÄ°MPÄ°YATI TÃœRKÄ°YE DERECELERÄ°
            ADI ve SOYADI
    OKULU
    DERECESÄ°
      CAFER TAYYAR YILDIRIM
    ANKARA ÖZEL SAMANYOLU FEN LİSESİ
    BÄ°RÄ°NCÄ°LÄ°K (ALTIN)
      SÃœREYYA EMRE KURT
    ANKARA ÖZEL SAMANYOLU FEN LİSESİ
    İKİNCİLİK (GÜMÜŞ)
      SEMÄ°H YAVUZ
    İZMİR ÖZEL YAMANLAR LİSESİ
    ÜÇÜNCÜLÜK (BRONZ)
      TUÄžBA UZLUER
    İZMİR ÖZEL YAMANLAR LİSESİ
    ÜÇÜNCÜLÜK (BRONZ)
      MELİH ÜÇER
    ANKARA ÖZEL SAMANYOLU FEN LİSESİ
    ÜÇÜNCÜLÜK (BRONZ)
      BURAK SAÄžLAM
    İZMİR ÖZEL YAMANLAR LİSESİ
    -

  ihsan....

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta'da
http://tr.mail.yahoo.com