[MD-sorular] Mustafa töngemen.

Ibrahim Kuscuoglu ikuscuoglu at hotmail.com
30 Mayýs 2007 Çar 21:49:37 EEST

Arkadaşlar hepinizin sevinebileceği bir haber aldım az önce. Hemen
sizinle paylaÅŸmak istedim.
Ege Üniversitesinden bir arkadaşımdan aldığım bir bilgi bu. 7 yıl
Malfatti probleminin çözümü için uğraşıp çözdükten ve 4 yıldan
fazla bir süredir bu çözümü onaylatmak için uğraş veren Mustafa
TÖNGEMEN hocamızı İTLAYA'dan aramışlar. Malfatti'yi anma törenininde
bulunması için. Henüz ülkemizde malesef onaylanmamış olsada bu
başarı hepimizin öyküsü olması en büyük dileğim.
Mustafa Hocamı aradım. Teyit etmek için. Ancak o henüz kendisine resmi
bir çağrı gelmediğini ancak E.Ü nin adresini ve ulaşabilecekleri
telefonlarını vermişler. Kendisi yıllardır uğraştığı ve bir
türlü yaptıklarını kabul etmediklerini bildiği için temkinli olmayı
seçiyor. Ama ben dayanamadım sizinle paylaşmak istedim.   İ:K

Sadece sohbet ile yetinmeyin - eglneceye de doymak için Messenger'i tercih
edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584