[MD-sorular] kedilerrrr

Ali İlik aliilik at gmail.com
3 Kas 2007 Cmt 00:37:05 EET

Son dakika: Kedi topallıyor, ayağı kırıldı galiba.

Dün sabah kapıyı açtığımda üstünde annesi vardı. Sanırım ısıtıyordu onu. Annemin (benim annemin) dediğine göre süt veriyormuş. Annesi beni görünce korktu ve kaçtı. Yavru kedi de kaçtı ama uyku sersemiydi galiba. 1.5 metre yüksekten yere çakıldı. Ayağı topallıyor, nabıcaz bilmiyorum. Benzer bir durumda başka bir kediyi babam veterinere götürmüştü ama 200 YTL istemişti galiba. Veteriner şey demişmiş o zaman bir de: "Biz bunları iyileştirince salıyoruz. Sizin evi buluyorlar." Veteriner ile bizim ev arası 15 km. Vatandaşı kekliyor mu ne yapıyor anlamadım. O giden kedi bu kedinin kardeşiydi. Kanlı gibi yalvardım ayırmayın diye ama annem çok gürültü yapıyorlar diye babama bir tanesini başka mahalleye salmasını istediydi. Anlıyacağınız bizim kedi bunalımda. Adı çamur. Yeğenim Aleyna koymuş adını. Ama 3 ayakla bile canavar gibi kiremitleri çıkıyor. Ama atlamada o kadar etkin değil. Hayır işin kötü yanı şöyle: annesi yiyecek buldu bu akşamüstü. Çamur'a vermedi. Sonra verecekti belki... Çamur da peşinden gitti. Ama annesi bir eşiğe geldi ve tabii ki zıplayabildi. Bizim çamur aynı eşiğe geldiğinde hemen zıplayamadı. Ayağının sakat olduğunu biliyor tabii... Baktı baktı... Karnı açtı... Bir şekilde riske attı ve zıpladı... Az kaldı düşüyordu... Kedinin ayağı sakat ve ben de bakıyorum aval aval ya ne yapsam acaba?