[MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 57, Konu 1

Ayhan Dil adil at akdeniz.edu.tr
3 Kas 2007 Cmt 15:35:40 EET

       Soru grubunda ki herkesin eminim hergün yaşadığı onlarca ilginç şey
vardır. Ve yazsak, uzun uzun yazsak alakalı-alakasız herşeyi MD
sorulara...Nasıl bir yer olur burası? Bunu en azından MD sorulara matematik
konuşmak için üye olan insanlara saygı duyduğumuz için yapmamalıyız. Lütfen
herşeyi bu kadar dejenere etmeyelim.

Saygılarımla
Ayhan