[MD-sorular] Olasilik

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
13 Kas 2007 Sal 21:27:53 EET

n sonsuza giderken 50/n de 0'a gider. Dolayısıyla bunların hangisinin
daha büyük olduğunu başka bir argümanla vermen gerekir.

Örneğin toplam 89 bilet ya da daha fazla varsa her hafta bir bilet
almak daha az bilet varsa 50 bileti birden almak daha olasılık
arttırıcı.
Zaten eğer toplam 50 bilet varsa hepiciğini birden almanın daha fazla
kazanma şansı anlamına geleceği kolaylıkla hissedilebilir.