Re: [MD-sorular] sürekli asal üreten polinom

Fatih Kursad CANSU fatihcansu at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 08:53:29 EET

arkadaşlar merhaba. ankarada düzenlenecek olan matematikçiler
sempozyumunun içeriğinin matematikle birazcık aşikar olan bana bir
faydası olurmu diye soracaktım. belki aranızda daha evvel katılmış
olan vardır. Eğer varsa ve düşüncelerini paylaşırsa sevinirim. yoksa
istanbuldan ankaraya o kadar yol...