Re: [MD-sorular] çember

Ali İlik aliilik at gmail.com
10 Eki 2007 Çar 09:20:01 EEST

"Bir yandan sormak..." Evet, sorunun yanıtı acil lazım. Çünkü, bu soruyu
bölümden bir hocamız sormuştu. Ona da ODTÜ'den ismini Hasan olarak
hatırladığım, soyadını hatırlayamadığım bir hocası sormuş zamanında. Bu
soruyu topluluğumuzun panosuna koymuştuk geçen baharda. Süre olarak da,
Bursa'daki yazokulunun sonu, demiştik. Bir sürü yanıt geldi. Hiç biri doğru
değil. Artık toplulukla ilgilenmiyorum ama sorunun yanıtını panoya koymak
istiyorum. O yüzden soru yanıtsız kalmasın dedim. Mehmet Kıral'ın yazısını
da iki kere okumuştum.
Yanıtını kendim bulmak istediğim tonlarca soru var zaten kafamda...
Ömrümün sonuna kadar bu soruyu düşünecek değilim ya...
"Bir yandan sorayım" dediğimin özü budur. Acil lazım olduğundan "Bir yandan
sorayım" dedim.
Malum, her sorunun yanıtını kendisi bulmaya çalışırsa kişi, buna zaman
yetmez.

Bu listeye daha önce "acil lazım" diye bir soru sormamıştım...

Ali

10.10.2007 tarihinde ali nesin <nesin at bilgi.edu.tr> yazmış: