[MD-sorular] Re: Bu ne demek?

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
10 Eki 2007 Çar 10:27:56 EEST

Özür dilerim

"Bir başka ilginç soru da bir çemberin merkezinin sadece pergelle
bulunup bulunamayacağıdır. Cevap ise hayırdır. Bunu olanaksızlığı
göstermek için ise düzlemin dışına çıkmak gerekmektedir."

demiştim, ama ancak aslında cetvel demek istemiştim. Elim sürçmüş.
Evet bariz bir şekilde çemberin merkezi sadece pergelle bulunabilir ve
bulduk da biraz önceki paragrafta.

--
I suppose it is tempting, if the only tool you have is a hammer, to
treat everything as if it were a nail. (Abraham Maslow, "Psychology of