Re: [MD-sorular] olasılık-fourier analizi

Ceyhun B. Akgül cb.akgul at gmail.com
11 Eki 2007 Per 03:29:49 EEST

Merhaba,

Google'da "T-distribution" deyinde 750.000, "Dirac" deyince 5.940.000 tane
sayfa geliyor.
Eminim bunlarin arasinda ilk birkac sayfa sorulariniza yanit verecektir.

Bu ornegi her sey Google'dan arastirilsin diye vermedim,
sadece bu kertede kisisel sorularin icinde yasadigimiz cagda cok daha kolay
arastirilabilir oldugunu orneklemek icin verdim.

Ceyhun B. Akgul