=?ISO-8859-9?Q?Ynt:_Re:_[MD-sorular]_S=C3=BDn=C3=BDf=C3=BDmdan_=C3– =C3=B0re nci_Manzaralar=C3=BD?=

a_melkan a_melkan at mynet.com
23 Eki 2007 Sal 14:56:44 EEST

bravo ayþe hocam. ancak boþuna uðraþmayýn.. onlar öðretmen
olamayacaklarýný bildikleri için öyle davranýyor belkide ne devlet
öðretmen alýyor. ne de dersaneler adam yerine koyuyor. Sin180 =
sin (pi) olsa neolcak. sýnýfta baðýran caðýran hööt deyip oturttan,
kapa çeneni saygýsýz deyip iki küfür sallayan en iyi öðretmen olmuþ.
Kibarlýktan anlamayan oturup kalkmasýný bilmeyen nesile matematikten
önce insanlýk öðretmeliyiz önce.

eðitimci öðretim görevli arkadaslara ricam. yüzünüzü devlet
okullarýna , kolejlere cevirin. eðitiminizi ona göre verin. bazen
matematikten önemli olan þeyler olduðunu hepimiz biliyoruz.lütfen
bunlarýda göz önünde bulundurun.

saygýlarýmla,

Melkan ARICAN

öðretmen olmaya