RE: [MD-sorular] teğetlik

miras oniki mirasoniki at hotmail.com
6 Eyl 2007 Per 23:23:43 EEST

RasimZENCİR

From: mirasoniki at hotmail.comTo: metinsaraykoylu at gmail.comSubject: RE: [MD-sorular] teğetlikDate: Thu, 6 Sep 2007 23:15:05 +0300

Metin Hocam,bir noktada temas kurma ile kesişmeyi farklı şeyler gibi ifade etmişsininiz. Aslında anlatmak istediğiniz şeyi anladım ve bu görüşünüze de katılıyorum. Ancak bunu ayırt eden bilimsel bir tanımı olmalı diye düşünüyorum.Ek olarak 4. dereceden bir polinom fonksiyon x eksenini 3 noktada kesiyorsa x ekseni fks.nu 3 noktada kestiği için fks.na teğet değildir  mi diyeceğiz?  saygılar...
RasimZENCİR

Date: Thu, 6 Sep 2007 23:03:02 +0300From: metinsaraykoylu at gmail.comTo: mirasoniki at hotmail.comSubject: Re: [MD-sorular] teğetlikCC: MD-sorular at matematikdunyasi.org"Bir noktada temas kurma. Dokunma var ama kesisme yok." denilebilir sanki. En azindan sekil cizmeden, bu sozler soylenerek anlatilabilir.Metin