Re: [MD-sorular] teğetlik

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
8 Eyl 2007 Cmt 12:53:32 EEST

(Ellis & Gulick, Calculus with Analytic Geometry, 5th edition) kitabinda
yazana gore, y = x dogrusu, y = sin(x) egrisine x = 0 noktasinda tegetmis.
Teget tanimini yaparken ayni ornegi kullanmis hatta bu kitap. Demek ki bazi
tanimlara gore (Mehmet Kiral'in notasyonuna gore yazarsak) Gamma'nin L'nin
tek bir tarafinda kalmasina gerek yok gibi gorunuyor.

Kerem