RE: [MD-sorular] teğetlik

ogul esen ogulesen at operamail.com
9 Eyl 2007 Paz 14:37:06 EEST

merabalar,

daha onceki mailde iki egrinin birbirine teget olmasi konusunda informal bisiler yazmistim...

ama sanirim kesisim sayisinin artmasi, tegetlik tartismasini biraz kisitliyor, cunku iki es (ayni) dogru  birbirine her noktada tegettir. Fakat hic bir yondeki kayma kesisim sayisini arttirmaz.

diyeceksiniz ki, ne gerek var iki ayni es dogrunun birbirine teget kavramina dahil olmasina,  gerek var cunku tegetligin bir esdegerlik bagintisi olusturmasi icin refleksif olmasi gerekir.

Tanjant demeti (bundle) bu esderlik sinifi uzerinde insa olunur, vs...

Saygilarimla

ogul esen