[MD-sorular] Siralama...

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
12 Eyl 2007 Çar 12:42:31 EEST

Bu verdiginiz algoritma literaturde "merge sort" algoritmasi olarak bilinir
(karistirmiyorsam). Ancak bu algoritmayla siralamanin en hizli yapilacaginin
kanitlandigini sanmiyorum. Kullanilan daha bircok siralama algoritmasi
vardir, en hizlisi bu olsa herhalde herkes bunu kullanirdi. Siralama
algoritmalarinin bir karsilastirmasi asagidaki adreste var.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sorting_algorithm

Ayrica algoritmalarin ayri sayfalari da var, o sayfalarda algoritmalarin
nasil calistigina dair animasyonlar falan var.

Kerem