Re: Yanıt: Re: Yanıt: Re: [MD-sorular] Bir soru...

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
13 Eyl 2007 Per 15:09:18 EEST

Evet bu durumda n = 4 icin kok2 elbette ama, daha kucuk olamayacagini
nereden biliyoruz? Bir de, n = 5 icin verdiginiz ornekte maksimum uzakligin
minimum uzakliga orani 2'dir. Minimum uzaklik karenin ortasi ile bir kose
arasinda, maksimum uzaklik da bir kosegeni olusturan iki nokta arasindadir.
Ama bu soruda zaten n noktanin "general position" da olmasi gerekiyor
sanirim. Yani herhangi 3 nokta ayni dogru uzerinde olmasa daha iyi olur.

Kerem