[MD-sorular] **Olasilik Sorusu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
18 Eyl 2007 Sal 01:47:20 EEST

Benim fikrime gore eger sonsuz sayida altin arasindan secim yapip keseleri
dolduruyorsa sultan, vezir ilk k tanesinde kac altin bulursa bulsun,
maksimum altinin k'inci keseden sonrakilerin arasinda olmasi olasiligini
degistirmez bu ilk k kesedeki altin sayisi. Hatta zaten boyle bir olasilik
duzgun tanimli bile degildir diye dusunuyorum.

Kerem