Re: [MD-sorular] en kısa sürede dolum: siseyi suya daldırma sekli?

Ali ilik aliilik at gmail.com
3 Ağu 2008 Paz 12:58:23 EEST

""Hic gerek yok, otur dersine calis" diyemeyiz elbette kimseye,"

Bazen onu demek iyi olabilir ama. Bir basketbol koçu gibi öğrencilerini
yetiştiren tecrübeli bir matematikçi (Babacan, iyi niyetli bir tavırla
belki; ya da sert bir tavırla) diyebilir bunu ilginç (önemsiz/yersiz/çok ama
çok zor) bulduğu bir soruyla uzun süre uğraşan (uğraşmaya yeltenen) bir
öğrencisine. Ve iyi de eder sanırım onun daha iyi işler yapması için.

03.08.2008 tarihinde Kerem Altun <kerem.altun at gmail.com> yazmış: