[MD-sorular] sayilabilir "sey"ler

Ali ilik aliilik at gmail.com
9 Ağu 2008 Cmt 16:48:22 EEST

  ' "Ancak bir kume sayilabilir olabilir..."

"Countable class" diye bir şey yok o zaman.
'
Ah ah ah! İyice çuvallamışım. Üsttekinden alttaki nasıl çıkar?

Elbette countable class'lar var. Mesela küme olan class'lar.

Pardon.

Wiki'den okuyup konuya hakim olmadan zorlama yorum yaparsan böyle olur Ali
İlik!

Pardonnnnn...

09.08.2008 tarihinde Ali ilik <aliilik at gmail.com> yazmış: