Re: [MD-sorular] SAÇMA GÜZEL BİR SORU

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
27 Ağu 2008 Çar 15:42:25 EEST

Bahsettigim kitabin basilmasindan 3 yil sonra S. S. Stevens bu konuya bir
yorum getirmis. Asagidaki makalede yaziyor:

S. S. Stevens, "On the theory of scales of measurement," Science, 103,
677--680, 1946.

Genel olarak da ilginc bir konuymus, ilgilenenlerin okumasini tavsiye
ediyorum. Wikipedia'da da anlatiyor, makaleyi bulamayanlar icin:

http://en.wikipedia.org/wiki/Level_of_measurement

Yani bu yoruma gore sicakligi Kelvin olarak almak gerekiyormus.

Kerem