[MD-sorular] RE: MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 55, Konu 1

Mustafa UNAL munal1973 at hotmail.com
1 Ara 2008 Pzt 10:40:05 EET

--Forwarded Message Attachment--From: info at serpa.com.trTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgDate: Fri, 28 Nov 2008 16:26:32 +0200Subject: [MD-sorular] Goldbach Hipotezi

Sayın Matematik Dünyası (md-sorular) Üyeleri

Medyada ve internette Goldbach Hipotezi'nin bir Türk tarafından ispatlanmasıyla ilgili olarak haberler çıktığı pek çoğunuzun dikkatini çekmiştir. Haberlerde bahsedilen 'Bursalı Mühendis' aynı zamanda md-sorular grubununda da üyesi olan benim, yani Şükrü Serttop.

Öncelikle haberlerin veriliş tarzına benim dışımda karar verildiğini ifade etmeliyim. Ancak medyatik anlatım bir yana haberlerde önemli bir yanlışlık yoktur.

Yazışmalarını izleyip birkaç konu dışında yazmadığım grubumuza, bu vesile ile merhaba demek istedim. Konuyla ilgili sorularınız olursa en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım.

Herkese selam ve saygılarımla

Şükrü Serttop
Sayın Şükrü Serttop:

Madem ispatladınız, neden Grigori Perelman gibi tüm çalışmayı internette yayınlamıyorsunuz? İspatınız doğruysa zaten genel bir onaylama kısa sürede ortaya çıkacaktır.

Mustafa
Discover the new Windows Vista