[MD-sorular] Goldbach Hipotezi kanýtýnýza nasýl ulaþýlabilir ?

Ali Ilik ali.ilik at ugent.be
1 Ara 2008 Pzt 17:11:02 EET

   Sukru Bey,

   Calismanizi Rapid'e koyarsaniz incelemesi kolaylasir diye dusunuyorum.

   Sitenin adresi surasidir: www.rapidshare.de[1]

   Bos DVD yollayan matematikcilere bos DVD'ye yukleme olanaginiz
varsa o yontem de calismanizin incelenmesi acisindan faydali olur diye
dusunuyorum.

   Eger bunu kabul ederseniz, bunun icin DVD'lerin kapasitesi ne kadar
olmalidir?

   Saygilarimla

   Ali

   Kota Şükrü Serttop <info at serpa.com.tr>